09.03.2007 Ok1-359 na trasie z Leszna do Wolsztyna
09.03.2007 Ok1-359 na trasie z Leszna do Wolsztyna
09.03.2007 Ok1-359 na trasie z Leszna do Wolsztyna.
09.03.2007 Ok1-359 na trasie z Leszna do Wolsztyna
15.06.2007 Ok1-359 na trasie z Leszna do Wolsztyna
15.06.2007 Ok1-359 na trasie z Leszna do Wolsztyna
19.03.2008 Ol49-69 w drodze do Poznania z pociągiem 77433.
19.03.2008 Ol49-69 z pociągiem 77434 w zimowej scenerii wraca do Wolsztyna.
07.05.2008 Ol49-7 wzdłuż polnych dróg zmierza do Poznania.
07.05.2008 Trasa pociągu do Poznania wiedzie nie tylko wzdłuż polnych dróg.
07.05.2008 Rzepak w tym roku wyjątkowo pięknie się prezentuje.
07.05.2008 Ol49-7 zmierza do Wolsztyna z popołudniowym pociągiem.
07.05.2008 Obok torów ciągną się nie tylko liczne pola z rzepakiem.
11.05.2008 W pobliżu Poznania można zaobserwować takie widoki.
11.05.2008 Kilka lat temu za torem kolejowym było tylko pole rzepaku.
11.05.2008 Tylko wiosną można spotkać taki zestaw kolorowych pól.
11.05.2008 Teraz widać dokładnie, że pociąg prowadzony przez parowóz zmierza do stolicy Wielkopolski – Poznania.
11.05.2008 Wśród pól rzepaku i lasów, pociąg rozkładowy prowadzony przez parowóz opuszcza Szreniawę.
12.05.2008 Ol49-69 na moście w Adamowie – popołudniowy pociąg z Poznania.
28.05.2008 Ol49-69 z popołudniowym pociągiem zmierza do Wolsztyna
28.05.2008 Ol49-69, na terenie lokomotywowni w Poznaniu po przyprowadzeniu jednego z ostatnich pociągów planowych przed przerwą w kursowaniu parowozów.
14.08.2008 Ol49-69 – jeszcze jedna zwrotnica do przełożenia i można udać się na stację po pociąg powrotny do Wolsztyna.
14.08.2008 Ol49-69 ponownie w poznańskiej lokomotywowni. Obok jeden z wagonów retro w trakcie naprawy okresowej.
14.08.2008 Ol49-69 dojeżdża do obrotnicy w celu obrócenia.
14.08.2008 Ol49-69 – poznańska “karuzela” znacznie rzadziej jest fotografowana niż wolsztyńska pomimo, że też często goszczą tu parowozy.
14.08.2008 Ol49-69 – charakterystyczna sylwetka parowozu i w kabinie maszynisty Janusa.
14.08.2008 Ol49-69 przejeżdża obok budynku dyspozytora, żurawia wodnego i dalej budynku magazynowego – wszystkie “pamiętają” lata świetności parowozów.
08.10.2008 Pt47-112 z pociagiem planowy ze Zbąszynka przez Wolsztyn do Leszna.
15.10.2008 Ok1-359 z pociągiem planowym z Poznania – między Rostarzewem, a Tłokami.
15.10.2008 Ok1-359 prowadzi pociąg planowy z Poznania – między Rostarzewem, a Tłokami.
21.10.2008 Ok22-31 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem planowym z Poznania.
24.10.2008 Ok22-31 wraca z Poznania w porannej mgle.
24.10.2008 Ok22-31, to już Wolsztyn, koniec trasy.
05.11.2008 Ol49-59.
05.11.2008 Ol49-59.
05.11.2008 Ol49-59.
06.11.2008 Ol49-59.
19.12.2008 Ol49-59, ROPPr 77324
19.12.2008 Ol49-59
19.12.2008 Ol49-69, ROPPr 77331
19.12.2008 Ol49-69, ROPPr 77331
19.12.2008 Ol49-69, ROPPr 77331
12.01.2009 Ol49-69, 77331 Wolsztyn-Poznań
12.01.2009 Ol49-69, 77331 Wolsztyn-Poznań
12.01.2009 Ol49-69, 77331 Wolsztyn-Poznań
14.01.2009 Ol49-59, 77331 Wolsztyn-Poznań
14.01.2009 Ol49-59, 77331 Wolsztyn-Poznań
24.01.2009 Ol49-69, sobotni poranek i pociąg do Wolsztyna.
25.02.2009 Ol49-59 prowadzi pociąg 77324 z wagonami typu 120A w kolorze oliwkowym.
25.02.2009 Ol49-59 prowadzi pociąg 77324 z wagonami typu 120A w kolorze oliwkowym.
25.02.2009 Ol49-59 prowadzi pociąg 77324 z wagonami typu 120A w kolorze oliwkowym.
27.02.2009 Ol49-69
27.02.2009 Ol49-69
27.02.2009 Ol49-69
18.03.2009 Ol49-59, z pociągiem 77333 relacji Wolsztyn-Poznań.
18.03.2009 Ol49-59, 77333 Wolsztyn-Poznań.
18.03.2009 Ol49-59, 77333 Wolsztyn-Poznań.
06.04.2009 Ol49-59 z pociągiem planowym 77324 do Wolsztyna.
06.04.2009 Ol49-59 po przyjeździe do Wolsztyna.
06.04.2009 Ol49-59 oczekuje na wyjazd do Poznania.
08.04.2009 Ol49-59, pociąg 77333 Wolsztyn-Poznań (fot. T. Opaska)
08.04.2009 Ol49-59, pociąg 77333 Wolsztyn-Poznań (fot. T. Opaska)
28.09.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
28.09.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
28.09.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
28.09.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
09.10.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
09.10.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
26.10.2009 (fot. T. Opaska)
26.10.2009 (fot. T. Opaska)
05.11.2009 (fot. T. Opaska)
09.11.2009 (fot. T. Opaska)
09.11.2009 (fot. T. Opaska)
10.11.2009 (fot. T. Opaska)
13.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
13.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
13.11.2009 (fot. Z. Marciniak)
13.11.2009 (fot. Z. Marciniak)
13.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
13.11.2009 (fot. Z. Marciniak)
13.11.2009 (fot. Z. Marciniak)
13.11.2009 (fot. Z. Marciniak)
13.11.2009 (fot. Z. Marciniak)
16.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
16.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
16.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
16.11.2009 (fot. M. Urbaniak)
18.12.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
18.12.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
18.12.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
28.12.2009 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
28.12.2009 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
29.12.2009 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
04.01.2010 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
04.01.2010 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
04.01.2010 Pt47-65 (fot. T. Opaska)
09.01.2010 Ol49-7 w Poznaniu z opóźnionym pociągiem 77332 (fot. M. Ciesielski)
09.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
09.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
09.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
09.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
12.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
12.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
12.01.2010 Ol49-7 (fot. M. Ciesielski)
29.01.2010 Pt47-65 (fot. Z. Marciniak)
29.01.2010 Pt47-65 (fot. Z. Marciniak)
29.01.2010 Pt47-65 (fot. Z. Marciniak)
01.02.2010 Ol49-7 (fot. T. Opaska)
01.02.2010 Ol49-7 (fot. T. Opaska)
02.02.2010 Ol49-7 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
14.03.2011 Ol49-59 (fot. T. Opaska)
31.03.2014 Ol49-59 – ostatni dzień pociągów planowych do Leszna (fot. T. Opaska)
31.03.2014 Ol49-59 – ostatni dzień pociągów planowych do Leszna (fot. T. Opaska)
31.03.2014 Ol49-59 z ostatnim pociągiem planowym do Leszna (fot. T. Opaska)
31.03.2014 Ol49-59 i drużyna maszynistów przed ostatnim pociągiem planowym do Leszna (fot. T. Opaska)