12.02.2008 Parowóz Ok1-322 wymaga renowacji i uzupełnienia brakujących elementów.
19.03.2008 Kabina parowozu Pt47-106 w trakcie czyszczenia.
19.03.2008 Tender parowozu Pt47-106, przygotowany do właściwego malowania.
08.04.2008 Część parowozu Pt47-106 została już pokryta farbą podkładową.
08.04.2008 Renowacja kabiny parowozu Pt47-106. Z oznaczeń pozostał tylko orzeł z napisem PKP.
14.04.2008 Kabina Ok1-322 w trakcie prac renowacyjnych.
14.04.2008 Parowóz Pt47-106 zaczyna nabierać kolorów.
14.04.2008 Reflektory odnowione, tylko trzeba je jeszcze zamocować na swoje miejsce.
14.04.2008 Podwozie Pt47-106 pięknie wygląda w czerwonym kolorze.
14.04.2008 Przednia oś Pt47-106 też musi być pomalowana.
14.04.2008 Tender parowozu Ok1-322 po zdemontowaniu reflektorów jest czyszczony i szpachlowany.
14.04.2008 Bok tendra Ok1-322 też jest odnawiany.
24.04.2008 Pt47-106 ustawiona w nowym miejscu, ale jeszcze drobne prace pozostały do zrobienia.
24.04.2008 Do parady coraz bliżej, więc parowóz Ok1-322 też wygląda coraz lepiej.
24.04.2008 Patrząc z boku na Ok1-322 wyraźnie jeszcze coś brakuje.
26.04.2008 Dwa dni później Ok1-322 ma uzupełnione szczegóły malowania.
26.04.2008 Na parowozie Ok1-322 z inicjatywy Towarzystwa Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni odbudowano reflektory i uruchomiono instalację oświetleniową.
26.04.2008 Po renowacji Ok1-322 prezentuje się wspaniale.
29.04.2008 Pm36-2 po niewielkim odnowieniu malowania kotła.
29.04.2008 Ok1-322 przygotowana jakby miała zaraz wyjechać na paradę.
29.04.2008 Ostatnie poprawki na Pt47-106 tuż przed XV Paradą Parowozów.
22.07.2008 Zakończenie kompletowania parowozu Pt47-106. Po uzupełnieniu układu biegowego, zaworu bezpieczeństwa na pokrywie tłokowej oraz osłony trzona tłokowego przyszła kolej na zamontowanie siedzeń dla drużyny. Oto siedziska po gruntownej renowacji, na nowo obite brezentem.
22.07.2008 Niełatwe było umieszczenie ich w budce maszynisty okazało się, że siedzisko pomocnika wchodzi “na styk” przez drzwi budki.
22.07.2008 Widać całe stanowisko maszynisty, pojawiło się “krzesło” oraz nastawnica, której od kilku lat na tym parowozie nie było…
22.07.2008 Tak wyglądała jeszcze tydzień temu nastawnica zamontowana obecnie na Pt47-106.
31.03.2009 Ty43-123 jeszcze na torze w pobliżu wiaduktu.
31.03.2009 Ty43-123 w drodze do parowozowni.
31.03.2009 Ty43-123 na tle kolejowej zabudowy Wolsztyna.
31.03.2009 Ty43-123 potężnie prezentuje się od czoła.
31.03.2009 Ty43-123 na miejscu gdzie odzyska dawny blask.
06.04.2009 Ty43-123
06.04.2009 Ty43-123
06.04.2009 Ty43-123
06.04.2009 Ty43-123
06.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
14.04.2009 Ty43-123 w nieco zmienionych kolorach. Na tendrze nie widać już napisu z czasów PRL-u.
22.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
22.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
22.04.2009 Ty43-123 (fot. T. Opaska)
22.04.2009 Ty43-123, tender prawie odnowiony, brakuje jeszcze napisu z czasów PRL-u (fot. T. Opaska)
22.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
23.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
23.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
24.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
24.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
24.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
24.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)
27.04.2009 Parowóz Ty43-123 odnowiony dzięki publicznej zbiórce Fundacji Era Parowozów (fot. T. Opaska)