Parowozy uczestniczące 2019
Parowóz | Miejsce | Rok produkcji | Producent | Maksymalna prędkość | Długość mm | |
1 | Ol49-59 | Parowozownia Wolsztyn | 1953 | Fablok – Chrzanów | 100 km/h | 20 675 |
2 | Ol49-69 | Parowozownia Wolsztyn | 1953 | Fablok – Chrzanów | 100 km/h | 20 675 |
3 | Pt47-65 | Parowozownia Wolsztyn | 1949 | Fablok – Chrzanów | 110 km/h | 24 255 |
4 | Ty2-911 |
PKP CARGO S.A.
Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce | 1944 | H. Cegielski – Poznań | 80 km/h | 22 975 |
5 | TKt48-191 |
PKP CARGO S.A.
Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce | 1957 | Fablok – Chrzanów | 80 km/h | 14 200 |
6 | TKt48-18 |
Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa na Śląsku w Jaworzynie Śląskiej | 1951 | H. Cegielski – Poznań | 80 km/h | 14 200 |
7 | TKh 05353 | Klub Sympatyków Kolei Wrocław | 1953 | Fablok – Chrzanów | 45 km/h | 9 170 |
8 | Beyer Peacock nr 1827 | Własność prywatna; Organizator przejazdu – Foxfield Light Railway Society Ltd., Anglia | 1879 | Beyer Peacock & Co. | 40 km/h | 6 690 |
9 | 35 1097-9 | Dampf-Plus – Pressnitztalbahn mbH, Niemcy; Organizator przejazdu –Lausitzer Dampflok Club e.V. Cottbus | 1943 (rekonstrukcja 1959) | VEB Lokomotivbau „Karl Marx” Babelsberg | 110 km/h | 22 660 |
10 | 50 3648-8 | Sächsisches Eisehnbahnmuseum Chemnitz-Hilbersdorf, Niemcy; Organizator przejazdu – Lausitzer Dampflok Club e.V. Cottbus | 1941 | Friedrich Krupp AG Essen | 80 km/h | 22 940 |